مامانا چرا بچه خودشو زیاد سفت میکنه برا چیه

۲ پاسخ

منم احساس میکردم بچم خودشو سفت میکنه حس میکردم از پایین شکمم میاد بالا یهو سفت میشد شکمم.روز آخری که رفتم واسه زایمان پرسید انقباضم داری گفتم نه فقط هر ازگاهی بچم خودشو سفت میکنه nstبهم وصل بود گفت نخیر خانوم بچه خودشو سفت نمیکنه انقباض داری

بچه من وقتی دارم‌از گرسنگی‌میمیرم‌اونجوری میکنه
یا مثلا ی مهمونی یا ی جا میریم‌ک‌خیلی میشینم
یا عصبی ک میشم

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۳ ماهگی