۷ پاسخ

منم دختر رو مخ راه میره خیلی جدیدا بدتر شده لوس بازی در میاره اعصابشو‌ندارم

بچه های منم اینجورین تازه خیلی کم میخوابن

پسر داری سختههه ماشالا پر انرژین 😩

الهی عزیزم
پسرا انرژیشون بالاس سخته واقعا
من خواهر زاده مو میبینم وحشت می‌کنم آنقدر بده
من الان دخترم خونه مامانمه ۳ ساعتی میشه رفته مغزم آرومه

منم دوتا پسر دارم،الانم از دیروز که حرص خوردم از دستشون سرم درحال ترکیدنه، دیشب آنقدر گریه کردم که‌نپرس،

کد ملی مادران میخرم

اذیت نمیدونم منظورتون چیه اما خب بچه ها شیطنت دارن معمولا

سوال های مرتبط