خانما سفالین زدس تو انومالی بد بچه میچرخه دگ تااخر زایمانم ؟؟

۳ پاسخ

اره بابا خیلی جا داره واسه حرکت حالا حالا ها

اره بچه تا دور بر ۳۰ هفته اینا میچرخه فعلا کوچیکه بعد ها ک بزرگ تر میشه جاش تنگ تر میشه نمیتونه بچرخه

واسه من از اول سفالیک بود هنوزم هست تکون نخورده

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هانیا مامان هانیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری