من فردامیرم ان شاالله هوووف دیرمیگذره
من دق کردم تا موقعش برسه بعد اون داره زود میگذره
دقیقا منم ۱۳ روز دیگه نوبت انومالی دارم
منم ۷ روز دیگههه لامصب نمیگذرههه
چقدر دیر پس ...برو زودتر به نظرم خخخخ😜
چرا ۱۳ روز؟چند روز دیگه میتونی بری دیگ
میشی ۱۸ هفته و چند روز که بهترین وقتشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.