۱۳ روز دگ میرم انومالی هوفففففف

۶ پاسخ

من فردامیرم ان شاالله هوووف دیرمیگذره

من دق کردم تا موقعش برسه بعد اون داره زود میگذره

دقیقا منم ۱۳ روز دیگه نوبت انومالی دارم

منم ۷ روز دیگههه لامصب نمیگذرههه

چقدر دیر پس ...برو زودتر به نظرم خخخخ😜

چرا ۱۳ روز؟چند روز دیگه میتونی بری دیگ
میشی ۱۸ هفته و چند روز که بهترین وقتشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه زندگیم✨ مامان معجزه زندگیم✨ هفته بیستم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌وسوم بارداری