خانوما بعد سونوی آنومالی دگ چ سونوگرافی های هست

۸ پاسخ

فک کنم فقط وزنه

میگن یک دونه سونو دیگ هست نمیدونم یا دوتا
ولی من امروز دکتر رفتم گفت یک سونو دیگ ام نوشت برام قبل عید نمیدونم چی بود

هركى هر سوالى داره ميتونه عضو گروه تلگرامم بشه اونجا مخصوص خانماي باردار وحتى اونايي كه قصد باردارى دارن
این گروه صرفا برای اینکه از تجربیات هم استفاده کنیم 💖

پيام بزاريدپی وی تلگرامم عضوتون كنم تو گروه 👇🏻Samirapixiie@

بعد انومالی ازمایش قند بارداری بین هفته 25 تا 26
باز بین هفته 28 تا 32 وزن فکنم

بعد انومالی ازمایش قند بارداری بین هفته 25 تا 26
باز بین هفته 28 تا 32 وزن فکنم

سونو وزن ۲۸هفتگی به بعد

من انومالی نمیرم

بستگی به دکترت داره سونو رشد هست بعد وزن بعد سزارین باشی چسبندگی

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسری💙😍 مامان پسری💙😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ام بارداری