خانوما سونوی بعد از انومالی چیه ؟و چند هفته هست؟

۵ پاسخ

من دکتر سونو گفت ۲۸ هفته بیا

دوست عزیزم
خوشحال میشم به گروه مامانای باردار داخل روبیکا بپیوندی❤️

https://rubika.ir/joing/JGIHHFGG0PWUNHWMQGZCBQPCHJWRMTJM

سونو رشد حوالی ۲۸ به بعد

دیگه رفت تا ۳۰ برای وزن

۲۸ هفته برای رشد و وزن بچه

سوال های مرتبط

مامان گومبولی🤭😍 مامان گومبولی🤭😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ویان🩷🎀 مامان ویان🩷🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی‌نی👼🏻🤍 مامان نی‌نی👼🏻🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری