سلام خانوما بعد سونوی انومالی چه سونویی هست در چندهفتگیه؟

۴ پاسخ

یه سونو تکمیلی آنومالی هست از ۲۲ تا ۲۴ بعد ازمایش هست بعدشم میمونه سونو وزن که ۳۰ هفته اس فک کنم

هفته ،28تا ۳۲ سونو وزن جنین

توی هفته ۲۸الی ۳۲ سونوی وزن

دقیقا همین الان میخواستم بپرسم من

سوال های مرتبط

مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی‌نی👼🏻🤍 مامان نی‌نی👼🏻🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان Artia🩵 مامان Artia🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی