خانوما بعد انومالی چه سونویی هست دیگ؟چند هفتس؟

۵ پاسخ

یه ازمایش داری قند ۲۴تا۲۸ هفته
سونو وزن داری ۲۸ تا ۳۲ هفته
یه سونو هم اخرای بارداری داری برای تعین نوع زایمان

سونو که بعدی سونوی رشده . که از ۲۸ هفته میگن بریم
ولی یه آزمایش گلوکز باید بدی هفته ۲۴ تا ۲۸

ب من ۲۳ هفته سونو طول سرویکس نوشته

سونو وزن ۲۸تا۳۲ هفته

۲۸تا۳۳هفته سونو وزن یا رشد

سوال های مرتبط

مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نارنگی🍊 مامان نارنگی🍊 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کولوچه مامان کولوچه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان Artia🩵 مامان Artia🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی