سلام دخترا بعد انومالی چه سونویی هست

۶ پاسخ

هیچی تا سونو وزن28-32هفته ولی من ماهانه میخام سونو چکاپ برم

دکترم گفت ۲۴ تا ۲۸ هفته آزمایش قند داری
یدونه سونو هم وزن
یدونه سونو هم آخرش هست برای معاینه لگن اونو نگفت بهم ولی تو اکثر پیجا دیدم

آنومالی کی رفتی؟

من هنوز انومالی هم نرفتم نمیدونم والا...فردا میرم

من بعد آنومالی اکوی قلب پزشکم فرستاد.هفته۲۲تا۲۴

دوماه بعد وزن یا یک ماه

سوال های مرتبط

مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان Artia🩵 مامان Artia🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙💙🩷🩷 مامان 💙💙🩷🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری