دخترا بعد آنومالی چه سونویی برام مینویسه؟

۴ پاسخ

سلامت باشی عزیزمم إلهی امین
اره بازم شکر شوهرمون هست

گلم من انومالی ایتدای ۱۸ هفته و یک روز رفتم
بعد ۲۴ هفته رفتم برای تعیین جفت که رفته بالا یا نه
که متاسفانه تا ۲۸ هفته نرفته یود یالا و ایتدای ۲۸ هفته کشید بالا
خیلی اذیت شدم از این سونو
ماهی یه بار رقتم

دیگه بعد انومالی چیزی نداریم تا ۲۴هفته که ازمایش گلوکز داریم همون قند خون که تو سه مرتبه انجام میشه

سونوی رشد جنین

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان Artia🩵 مامان Artia🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان مرسانا و آنیا مامان مرسانا و آنیا ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رادین و جوجه🐣 مامان رادین و جوجه🐣 ۴ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری