۸ پاسخ

منم ساعت 8 نوبت دارم 🥺

انشالله که سالم و سلامت باشه
بستنی خرما همراه خودت آب و ابمیوه ببر
همون موقع که گفتن چیزی بخور بخوری چون مثانه ات زود پر میشه باید خالی کنی

منم فردا میرم‌اومدم ببینم چکار باید بکنم

غربالگری بهت احتمال دادن جنسیت بچه

یه پاکت آبمیوه شیرین بزرگ بخر تو مسیر رفتن بخور ولی قبلش دستشویی برو چون ماباردارها مثانمون زود زود پر میشه و فقط باید نیمه پر باشه یه ربع ساعت قبلش یه شکلات یا بستنی لواشکی بخور تا بچه بیدارباشه😍

خرما همراهت باشه فقط خرما بخور مثانه ات هم خالی باشه

بستنی و نوشابه‌ی خنک بنوش

بسلامتی عزیزم پیش کی میری خرما و اینا همراهت ببر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی ها👶🏻 مامان توت فرنگی ها👶🏻 هفته سی‌وششم بارداری