دخترا من فردا وقت آنومالی دارم
چیکارا لازمه بکنم؟

۱۰ پاسخ

هیچی نکن فقط وقتی رفتی مطب یه چی شیرین بخور

صبحانه خوب بخور چیز شیرینم بخور، با خودت چیز شیرین ببر. برا من خواب بود حرکت نمیکرد دیرم نوبتم شد صبحانه م هضم شد. هی شیرین و نوشابه گفتن بخور سه بار رفتم تو تا تکون خورد.
پس نذار گشنه بمونی چیز شیرینم ببر

آب سیب بخور چیز خاصی لازم نیس

هیچی گلم من دیروز انجام دادم فقط ی دونه نوشابه خوردم

قبلش چیزشیرین بخور

خانوم‌شما ۱۶ هفته رفتید انومالی زود نبود

چرا انقد زود میری انومالی بهترین زمان ۱۸ هفته ۲,۳ روز اینا هست انقد زود شاید بگ‌باز باید تکرار کنی دوست من زود رفت دکتر بهش گفت چون زود اومدی همه چی دقیق نمیتونم بگم باز ۱۰ روز دیگه بیا

چن هفتته دقیقا

من انقد عجله دارم زود بزرگ بشه🫢

عزیزم وضعیت شکمتون چطوره اندازش بزرگه یا کوچیک؟

سوال های مرتبط

مامان هیراد 🧿🩵 مامان هیراد 🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مغزِ بادوم مامان مغزِ بادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری