خانما من فردا سونو انومالی دارم چیکار باید بکنم

۷ پاسخ

زوده نری بهتره ۱۸ رد شد بعد برو من ک هنوز نرفتم

خیلی زود داری میری که امکان داره بگه دوهفته دیگ دوباره بیا

۱۶ هفته زوده ۱۸ برو

16 هفته خیلی زوده 18 ب بعد انومالی انجام میشه

چند هفته ای؟

منم فردا دارم و نمیدونم چیکار کنم

یه چیز شیرین بخور قبل سنو

سوال های مرتبط

مامان مغزِ بادوم مامان مغزِ بادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری