سلام من فردا میخوام برم سونو آنومالی چیکارا باید بکنم ؟

۷ پاسخ

هیچی
توکل بخدا کن..ارامش داشته باش نیم ساعت قبل اینک بری داخل یچیز شیرین بخور

اگر نوبت صبح هستی صبحانه بخور اگر عصر نوبت داری نهار بخور ....من نهار نخوردم اذیت شدم کاری به شیرینی و ... نداره

منم روز دوشنبه میرم انومالی
بنظرم قبلش یه چیز شیرین خوشمزه بخوریم
و قبل از ورود به اتاق دکتر راه بریم و کمر بچرخونیم که بچه بیدار باشه

هيچ كار
يه نوشابه مشكي بگير گازشو بگير ربع قبل اينكه بري تو اتاق بخور راه برو شكمتو بخارون بذار بچه بيدار باشه بچرخه

بستنی،ابمیوه،کاکائو،نوشابه
هرکدومو تونسی بخور برو ک بیدارباشه

هیچی عزیزم فردا قبل سونو یه چی شیرین همراهت باشه بخور

هیچی لازم نیست برو ی دوش بگیر و فردا برو جوجه رو ببین 😘

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی ها👶🏻 مامان توت فرنگی ها👶🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان نويان🩵 مامان نويان🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی