هیچی
توکل بخدا کن..ارامش داشته باش نیم ساعت قبل اینک بری داخل یچیز شیرین بخور
اگر نوبت صبح هستی صبحانه بخور اگر عصر نوبت داری نهار بخور ....من نهار نخوردم اذیت شدم کاری به شیرینی و ... نداره
منم روز دوشنبه میرم انومالی
بنظرم قبلش یه چیز شیرین خوشمزه بخوریم
و قبل از ورود به اتاق دکتر راه بریم و کمر بچرخونیم که بچه بیدار باشه
هيچ كار
يه نوشابه مشكي بگير گازشو بگير ربع قبل اينكه بري تو اتاق بخور راه برو شكمتو بخارون بذار بچه بيدار باشه بچرخه
بستنی،ابمیوه،کاکائو،نوشابه
هرکدومو تونسی بخور برو ک بیدارباشه
هیچی عزیزم فردا قبل سونو یه چی شیرین همراهت باشه بخور
هیچی لازم نیست برو ی دوش بگیر و فردا برو جوجه رو ببین 😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.