۵ پاسخ

عزیزم من تازه سونو ان تی دادم بعد اون باید سونو انومالی بدم و باید از کی نوبت بگیرم برای سونو انومالی

هیچی لازم نیست فقط قبلش ی چیز شیرین بخور

سونو انتی و آزمایش انتی همراهت باشه
و قلبش یه چیز شیرین و یه کوچلو پیاده روی کن

مایعات شیرین بخور تا نوبتت میشه یکم قدم بزن مثانه هم تقریبا پر باشه بهتره

فقط چیز شیرین بخور که حرکت کنه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وهفتم بارداری