انشالله که هر دو سالم باشین
ایشالا حال هر دوتاتون خوب باشه
انشالله خداکمکتون میکنه عزیزم دست خدا همراهتون اصلا نگران نباش بسپر به همون کسی که خودش فسقل تو دلت گذاشته بود🌸🥺
علت زود زایمانت چی بوده
نی نیت چطوره الان
انشالله آبجی های گلم انشالله زود خوب میشه میاد بغلم تو حسرت بغل کردنشم 😭
انشالله به سلامتی
به سلامتی حالتون چطوره؟ کوچولوتون خوبه؟
خیلی نگرانم دوستان بخدا الان ده روزه بچم دستگاهه همش میترسم اتفاقی براش بیفته😓😓
من کیسه ابم نشتی داشت بعدش قلب بچه افت داد عجله ای بردن واسه سز
چرا گلم چیشد یهو؟
نی نیتون رفته دستگاه
عزیزم بچه حالش چطوره؟
ان شاء الله که از این روزای سخت به خوبی عبور کنی عزیزم
حال هردوتاتون خوبه
عزیزم انشاالله خدا کمکتون کنه حالتون چطوره بهترید؟
بچه چطوره؟
الهی .. امیدوارم به لطف خدا هر دو سالم باشین و از این دوران گذر کنین
چرا انقد زود
نی نی حالش خوبه گلم ؟
منم 29هفته سه روز زایمان کردم سزارین شدم بچم رفته دستگاه با شلنگ تنفس میکشه بنظرتون حالش خوب میشه خیلی نگرانم 😣😣
چرا بچه خوبه
امیدوارم بتونی از این روزای بشدت سخت عبور کنی
خدا خودش کمکتون کنه زودسرپابشین.چرازودزایمان کردین
نی نی خوبه
حال بچه خوبه؟
چرا عزیزم چی شده
بچه چی کجاس
علتش چی بود
حالت خوبه عزیزم
بچه سالمه ؟
چرا انقد زود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.