انگار لبای خودته😍بسیار زیبا
قشنگ و طبیعی
خیلی طبیعیه
عزیزم چ قشنگ شده
کجا رفتی زدی
مبارک باشه عالی شده
ابروهات طبیعیه یا میکرو کردی؟
مبارکه. میشه از لبهای بسته ات هم عکس بدی؟لبهای منم نازک هستن؟
تینت بزن فقط سبک خوشرنگ نازن
زیبا بودی، زیباتر شدی
باح باح خوشجل خانومممم . بیا جواب ملتو بده دیگه 😉😂😂😂
گونتم ژل زدی یا فقط لبه؟
خیلی زیبا و طبیعی
عالی عزیزم
خیلی بهت میاد عزیزم
مبارکت باشه
قیافه ت خیلی ناز و خوشگلی ماشاالله بهت
نازه خیلی قبلش هم بزار منم زدم قبلاً عاشق ژل لب م یک رژ براق لایت بزن خوردنی میشه
خیلی قشنگ شده وطبیعی مبارک باشه عزیزم
چندسیسی تزریق کردی ک طبیعی شده ؟؟منم لبام کوچیک میخوابرم بزنم ولی اینطوری طبیعی میخوام
ژل زدی ؟ چن سیسی چن شد.
مبارکه عزیزم خیلی قشنگ شده
میشه بگی لطفا چه برند و چند سیسی هست؟
چند روزه زدی عزیزم
خیلی قشنگه عزیزم
مبارکههه
خیلی طبیعیییییی 🥲🥲🥲🥰🥰🥰
چهقدر شد؟
خیلی طبیعیه و قشنگ مبارکت باشه عزیزم☺
ای کاش منم تو کرج یه دکتر خوب پیدا میکردم میزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.