مامانا ماه درد از ماه نهم شروع میشه ؟

۷ پاسخ

از ۸ شروع میشه انگار ،من خیلی سنگین شدم بااینکه شکمم کوچیک هست ولی انگار سنگینی تو بدنه

از هفته ۳۵به بعد

از۸ماهگیم احتمالاشروع بشع ۹ماهگی دیگه یکم بیشترمیشه هرروزیع جات دردمیگیره

درد که نیست فقط سنگینی و خستگی بیشتره

ماه درد یعنی چی😂این چیزا چیه اخه میگید
پس چرا من ندارم

من از ماه ۸ داشتم دکتر برام شیافمو کرد دوتا با قرص ایزوکسوپرین نوشته

اره عزیزم البته بستگی داره ولی اصلش همون ماه اخره

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۱۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان اسرا😍 مامان اسرا😍 ۱۱ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه ۴ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه ۴ ماهگی
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۲ ماهگی
مامان اوش مامان اوش روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۱ ماهگی
مامان معجزه🥹✨ مامان معجزه🥹✨ ۴ ماهگی