از ۸ شروع میشه انگار ،من خیلی سنگین شدم بااینکه شکمم کوچیک هست ولی انگار سنگینی تو بدنه
از هفته ۳۵به بعد
از۸ماهگیم احتمالاشروع بشع ۹ماهگی دیگه یکم بیشترمیشه هرروزیع جات دردمیگیره
درد که نیست فقط سنگینی و خستگی بیشتره
ماه درد یعنی چی😂این چیزا چیه اخه میگید
پس چرا من ندارم
من از ماه ۸ داشتم دکتر برام شیافمو کرد دوتا با قرص ایزوکسوپرین نوشته
اره عزیزم البته بستگی داره ولی اصلش همون ماه اخره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.