مامانا چرا وقتی دراز میکشم واژنم و لگنم درد میکنه خیلی؟

۴ پاسخ

جون زیادی سرپایی تا میایی استراحت کنی دردا میان سراغت
باید استراحتتو بیشتر کنی

منم همینطور ، واژنم و زیر شکمم موقع خوابیدن و بلند شدن و پهلو شدن درد میگیره ، دیگه تو بارداری هر جان درد کنه طبیعی هستش

مال من گاهی قفل میکنهههه میمیرم از درد

از عجایب نیست عزیزم.از ورود ب ماه هشتم هست و دردای طبیعی مثل ماه.های قبل😁

سوال های مرتبط