جون زیادی سرپایی تا میایی استراحت کنی دردا میان سراغت
باید استراحتتو بیشتر کنی
منم همینطور ، واژنم و زیر شکمم موقع خوابیدن و بلند شدن و پهلو شدن درد میگیره ، دیگه تو بارداری هر جان درد کنه طبیعی هستش
مال من گاهی قفل میکنهههه میمیرم از درد
از عجایب نیست عزیزم.از ورود ب ماه هشتم هست و دردای طبیعی مثل ماه.های قبل😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.