پیتزا گوشت و مرغ میدم ولی اگه ژامبون و سوسیس باشع نه
ی بار چیزی نمیشه
تا دلت بخواد
پیتزای بیرون نه. خونگی با موزارلا فقط
خودم درست کنم میدم از بیرون تا حالا ندادم
اره میدم یه برش بیشتر نمیخوره
من ب پسرم همه چیز میدم جز سوسیس کالباس و فست فود کلا
ببله خونگی درست میکنیم دستپخت خودشو میخوره
آره همه چی میدم
پیتزا کجاس؟خوبه؟
من میدم نمیخوره اصلا 😀
آره میدم همه چی میدم پرهیز ندارم من اگه دختر خانوم بخوره
من پیتزا با همبرگر براش درست میکنم
پسر من عاشق پینزاست، تنها غذایی که با شوق میخوراه، ما هم واسه اینکه تکراری نشه هراز گاهی تو خونه درست میکنیم یا از بیرون ، سبزیجات یا مرغ میخریم براش
آره هرازگاهی
اره من میدم ولی خودش باش بازی بازی میکنه نمیخوره بخوره هم من مشکلی ندارم برای دیر به دیر
آره من کلا میدم
نه دختر من خودش نمیخوره🤣
مرغ و گوشت بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.