۳ پاسخ

تا ۶ ماهگی حتی آب هم نباید بدی

آب میوه بخاطر قند زیادش تا ۱ سالگی نباید بدی.
خود میوه باید بدی بعد ۴ونیم ماهگی طبق نظر پزشک

شیش ماهگی شنیدم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان دلماه خانم🩷🥹 مامان دلماه خانم🩷🥹 ۱۵ ماهگی
مامان آریا مهر مامان آریا مهر ۱۳ ماهگی
مامان سورپرایز مامان سورپرایز ۲ ماهگی