من یکماه دادم چون تاریخش یکماه بود دیکه ندادم نمیدونم دوباره باید بگیرم بدم یا نه تلثیری هم ندیدم
این شربت دکتر ب بچه۸ساله ام داد گفتم ب دختر کوچیکمم بدم گفت نه
من فک کنم چندروزه دادم برای دندوناش داده بود دیگه دندوناش دراومد ندادم دوباره باید برم بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.