۳ پاسخ

من یکماه دادم چون تاریخش یکماه بود دیکه ندادم نمیدونم دوباره باید بگیرم بدم یا نه تلثیری هم ندیدم

این شربت دکتر ب بچه۸ساله ام داد گفتم ب دختر کوچیکمم بدم گفت نه

من فک کنم چندروزه دادم برای دندوناش داده بود دیگه دندوناش دراومد ندادم دوباره باید برم بگیرم

سوال های مرتبط

مامان ❤️تیام جانم❤️ مامان ❤️تیام جانم❤️ ۲ سالگی