۷ پاسخ

بیش فعالی جوریه که دست خودش نیس نمیتونه یه جا بشینه یا دائم حرف میزنه یا نان استاپ تحرک داره

بیشتربچه هااینجورین مخصوصاپسرا،پسره منم ماشاللله خیلی شیطونه

پسر منو توصیف کردی قشنگ👍😑

عین پسر من میمونه خدا طاقت بهمون بده

نه فکر نمیکنم ،بعضی بچه ها ذاتا پر جنب و جوشن،پسر منم شلوغه

من فک میکردم فقط بچه های من اینجورین نگو همشون اینجوریه دیگ خستم کردن

نه پسرمنم همینه

سوال های مرتبط