خانما برا بچه 36روزه چه شیرخشکی بگیرم

۶ پاسخ

اپتامیل پرونترا بده

نمی‌دونم ولی من نان میدم نان نزدیک ترین شیر به شیر مادره
اپتامیل به هر بچه ای نمیسازه و خیلی چربی داره
بلاک هم مزش یجوریه
در رابطه با بقیه شیر ها هم نمیدونممم استفاده نکردیم

نان مبدم

من آپتامیل میدم

بیومیل میدم

مامان‌ها، زمان خیلی زود می‌گذره... 👶✨

یادته اولین باری که موهای فندقت رو کوتاه کردی؟ یا اون پستانک ریزی که باهاش آروم می‌شد؟ حیفه این خاطرات توی کمد خاک بخورن!
با این فایل‌های یادگاری، می‌تونی یه تابلوی خوشگل از اولین لبخندها و اولین متعلقات کوچولوت بسازی.

✅ خوبیِ فایل دیجیتال چیه؟
۱. بلافاصله بعد از خرید به دستت می‌رسه (انتظار برای پست تموم شد!).
۲. هزینه پست کلاً حذف میشه و به نفعته.
۳. هر جا که دوست داشتی و روی هر جنسی که خواستی می‌تونی چاپش کنی.

همین الان دست به کار شو و اتاق کوچولوت رو با خاطراتش تزیین کن! برای دریافت فایل پیام بده. 📩

سوال های مرتبط

مامان پرنس و پرنسس👼 مامان پرنس و پرنسس👼 ۸ ماهگی
مامان میراث مامان میراث ۱۰ ماهگی