۶ پاسخ

دکتر برای دختر من شیرخشک ببلاک کامفورت نوشت که انگاری بدمزس و کنارش شیرمادرم بخوره
واینکه با شیشه هم میدم هنوزم هم شیرمادر و هم شیرخشک میخوره

اگر زردیش خیلی زیاد نیست شیر خودت رو تند تند بده
صورت و دستش رو با کاسنی بشور
خودت کاسنی و دمنوش عناب بخور

سلام مامانای عزیزم سیسمونی میفروشم با قیمت پایین
مثلا رامپر ۱۸۵ت
سرهمی ۲۰۰ ت
و خیلی چیزای دیگ با قیمت پایین
برای مامانایی ک تو این وضع اقتصادی نتونستن برا نی نی خوشگلاشون لباس بخرن
سایت خرید داریم لینک سایت تو کانال روبیکامون هست
اینم لینک کانال روبیکا
@karenshopingg

شیرخشک اپتامیل بده با شیشه شیر اونت

هر شیشه شیری بگیری بعدش سینه رو نمیگیره بهتره با قطره چکان یا سرنگ شیرخشک بدی

با سرنگ بده شیشیه شیر بدی سینتو ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان قندو نبات🍭لنا مامان قندو نبات🍭لنا ۱۱ ماهگی