خانوما چه شیشه شیری برا پسرم بگیرم که سینه خودمو ول نکنه

۷ پاسخ

واسه من شیشه دادم کلا دیگه سینمو نگرفت

من اونت میدم ،سینه ی خودمم ول نکرده تا الان

اونت خویه مکیدنش از سینه مادر سختره اینجوری هردو رو میخوره

من اونت میدم

من یومامی ۱قطره میدم
هردورو میخوره

ربطی به شیشه شیر نداره اینکه تعداد وعده های شیر خشک بیشتر از ۴ نشه و به خود بچه بستگی داره بعضی بچه ها سینه رو ول میکنن ولی بعضی بچه ها هر دو رو میخورن

اونت گلم

سوال های مرتبط