کسی بوده سه ماهه دوم بره دندون پزشکی ازش عکس بگیرن؟ خطرناک نیس؟

۵ پاسخ

نه هیچکی عکس نمیگیره خوب نیس کلا با عکسای قدیمی کارو انجام میدن یا بدون عکس

عکس نباید بگیری

من رفتم ولی دکتر گفت عکس ضرر داره فقط دندون پر کردم

اگر دکترت مجاز نمیدونه انجام نده‌ . جای خیلی خیلی مطمعنم برو چ عکس چ کار دندونت

برای عکس لباس مخصوص هست حتما هماهنگ‌کن بهشون بگو .

سوال های مرتبط

مامان برنا مامان برنا هفته بیست‌ونهم بارداری