۳ پاسخ

خوب میشه ولی احتمال برگشتش هم هست

عزیزم اگزما رو اگر رعایت کنی به این راحتیا برنمیگرده مثلا شامپوی ملایم استفاده کنی بدنشو با لوسیان یا مرطوب کننده مخصوص نوزاد مرطوب کنی لباساشو با شوینده ملایم بشوری

منظورت حساسیت

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۴ ماهگی