۷ پاسخ

من آمپول نوروبیون خارجی زدم بهتر شده

من منیزیم خوردم با د۳ خوب بود

منم همینم همیشه خیلی عصبیم و استرس دارم ولی الانم بچم منو شناخته کل خونه با مو یکی شده هر بار شونه میزنم به موهام کف دستم یه توپ کوچیک مو توش جمع میشه 😞😞😞

خیلی دلایل داره باید اول ببینی دلیل اصلی چیه

اگه کمبود منابع مثل آهن و ویتامین دی و تیرویید نداری یا بخاطر استرسه یا ریزش ارثی داری. که باید یا استرسو درمان کنی یا برای همیشه ماینوکسیدیل استفاده کنی

استرس و اعصاب دلیل اصلیه

یه تونیک هست من میشناسم بینظیره اینقدکه جواب میده وریزشوقطع میکنه

سوال های مرتبط