من آمپول نوروبیون خارجی زدم بهتر شده
من منیزیم خوردم با د۳ خوب بود
منم همینم همیشه خیلی عصبیم و استرس دارم ولی الانم بچم منو شناخته کل خونه با مو یکی شده هر بار شونه میزنم به موهام کف دستم یه توپ کوچیک مو توش جمع میشه 😞😞😞
خیلی دلایل داره باید اول ببینی دلیل اصلی چیه
اگه کمبود منابع مثل آهن و ویتامین دی و تیرویید نداری یا بخاطر استرسه یا ریزش ارثی داری. که باید یا استرسو درمان کنی یا برای همیشه ماینوکسیدیل استفاده کنی
استرس و اعصاب دلیل اصلیه
یه تونیک هست من میشناسم بینظیره اینقدکه جواب میده وریزشوقطع میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.