۶ پاسخ

من باشامپوقرمزبیوکسین خوب شدم

چرا قرص که این همه عوارض داره بعدش
من چیزی که خودم مصرق میکنم یک قطره کاملا ارگانیک و طبیعی کهواقعا تو قطع ریزش واسم عالی عمل کرده
اون رو میتونی مصرف کنی تازه کارایی های دیگه هم داره

قرص هیرویت از داروخونه بگیرید قطع میشه ریزش موهاتون
من مصرف میکنم همیشه

کلا زینک‌مصرف کن

عزیزم من مشاور درمانگر طب سنتی هستم این ریزش مو بل شامپو وقرص شاید سطحی حل بشه ولی باید ریشه ای مشکلت روحل کنی تا دیگه ریزش موسراغت نیاد.تو روبیکا عکس زبونت رو ناشتا بفرست برام رایگان بهت میگم مشکلت کجاست وبتونی درمانش کنی
این آیدی روبیکامه
@fereshtehmaziar1368

برو دکتر برات آمپول میده هفته‌ ای يکی بزتی

سوال های مرتبط