اگ خوب نکرد میتونی استامینوفن 500 ساده هم بخوری چون سر من شدید درد میکرد دکتر گفت بخور چیزی نمیش بعدشم اگ قابل تحمل نیس برو پیش ماما دوست من رفت براش امپول بی حسی نوشت میکشید سورنگ ی زره ب کنار دندونش تزریق میکرد
بخور منم همینجوری استامینوفن ساده میخورم
آره عزیزم
بله استامینوفن ساده ضرری نداره
ژل دنتول بگیر با گوش پاک کن بزن رو دندونت من الان دندون درد دارم همین ارومم کرد
از ژل مسکن استفاده کن ، خیلی خوبه
بله هر ۸ ساعت میتونی
اره
من دندون درد میگیرم میخورم
بدون کدویین اشکال نداره
بخور اشکال ندارد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.