نان AR وزن دهی داره یا ببلاکAr ?????؟؟؟

۴ پاسخ

من نان ای ار میدم وزن گیری نرمالی داشته خوبه

من نان میدم عالیه

ببلاک واسه پسر من کاملا استپ وزنی آورد

من ببلاک ای ار میدم وزنش رو نمودار بوده تا الان نه پایین ن بالا نرماله

سوال های مرتبط

مامان avina🎉🌸 مامان avina🎉🌸 ۱ سالگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۸ ماهگی
مامان آریامهر 👑👼🏻 مامان آریامهر 👑👼🏻 ۷ ماهگی
مامان نِلیـــن🌈🩷 مامان نِلیـــن🌈🩷 ۱ سالگی
مامان پسرم🧸🍭 مامان پسرم🧸🍭 ۱ سالگی