۷ پاسخ

ارع چرا نشده مگه ما آدم نیستیم آخه 🥹

اره خیلی زیاد

اره منم میگم لا حول الله یبار پسرم با شدت گریه کرد

بذار ۲،۳ سالش بشه ایقد شیطونی میکنه ک هر روز سرش داد میزنی بدون عذاب وجدان 😀

من فقط اسمشو بلند میگم و اون فک میکنه دارم صداش میکنم که بازی کنه و میخنده😅
همونجا پشیمون میشم بازی میکنم باهاش

داد نه ولی به خودم میام جدیدا میبینم دندونامو دارم فشار میدم بهم یا بدنم منقبضه کامل

اشکال نداره آروم باش
اره شده به هرحال ما که رباط نیستیم گاهی کم. میاریم درکت میکنم
همینکه تلاش میکنی تکرار نشه خیلی خوبه

سوال های مرتبط