۵ پاسخ

طبیعیه ک خسته بشی کلافه بشی 🙂

عزیزززززم منم مثل شمام سرش داد میزنم بعد مثل چی پشیمون میشم💔

منم بعضی وقتا سرش داد میزنم و بعدش پشیمون میشم 🥲

سعی کن به یکی بگی بیاد کمکت دوساعت بتونی بخوابی و یه دوشی بگیری سرحال شی منم چندروز پیش خیلی خسته وبی خواب بودم ازخستگی سرش داد زدم وکلی گریه کردم خیلی دست تنهام کسی نیست کمکم کنه

عیبی نداره اینقدر قربون صدقش میری که تا بزرگ بشه
بلاخره تو هم ادمی اهن نیستی که دختر
خسته شدی دیگه تازه زایمان کردی خون از دست داذی طبیعیه

سوال های مرتبط