خانما راستی شورت عینکی واسه نوزاد به درد میخوره؟

۱۱ پاسخ

اصلااا ب درد نمیخوره
من سر پسرم گرفتم هیچکدوم استفاده نشد

ارهدخیلی
پوشکش ک نمیکنی اون شورت میکنی پاش نمیشه همش پوشک باش بدنش میسوزه

اصلا به کار نیومد برای بچه من

خیلی

خیلی

هرکسی فرق داره مثلا یکی از زیرپیرهن استفاده میکنه یکی نه
من مامانم از برا منو و داداشام از زیر پیرهن استفاده نکرد ولی میگفت از شورت عینکی خیلی استفاده کردم و حتما بخر چندتا حالا برعکس همسایمون زایمان کرده اصلا شورت عینکی استفاده نکرده
ولی بنظرم حداقل برا اولش خوبه که زود بچه نم میده شورته کثیف بشه نه شلوار
من خودم دوتا سایز۱خریدم

والا مامانم میگه خیلی کاربردیه منم سه چهارتا خریدم

من فقط سایز ۴ استفاده کردم بقیشون اصلا استفاده نشد

خیلی کارایی نداره

منکه زیر دکمه ای تنش میکنم بدردم نمیخوره

نمیدونم من ازهرسایزیدونه گرفتم

سوال های مرتبط