سلام مامانا
لیدی میل خوردین؟
وزن میده به جنین؟

۵ پاسخ

خودم وزن گرفتم 😂

ولی قند رو بالا میبره،اگه دیابت بارداری داری یا قند که کلا خطرناکه
با تجویز پزشک حتما استفاده کنید...

من خوردم اره .وزن دختر منم کم بود من موز کباب ابگوشت مغزیجات مثل گردو و بادام حبوبات پخته برگ زرد الو هرچیزی ک فکرشو کنی خوردم‌تپلی شد

شامی عالیه

آره خیلی خوبه
در کنار کباب و دلستر و آجیل و ویفر خیلی خوب جواب میده

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ❤️ دریا مامان ایلیا ❤️ دریا ۲ سالگی