۱۷ پاسخ

من دو سه هفته آخر ، مرتب معجون میخوردم بچم۳۸۰۰دنیا اومد.
موز و شیر و خرما و گردو و بستنی

غذاهایی پروتئینی بیشتر بخور گوشت ،سینه مرغ ،حبوبات مثل آش یا عدسی ،لبنیات ،آجیل وموز وتخم مرغ همه عالی هستن

کره بادوم زمینی و عسل عااااالی ه من خیلی جواب گرفتم ازش خصوصا دو سه هفته آخر بارداری

تخم مرغ و سیب زمینی آب پز، مغزیجات، ماهی بدون جیوه، پروتیین، شیر برنج ، نشاسته، شیر ، خرما

کله پاچه دوسه هفته اخر بخور من خوردم دخترم سونو اخر گفت ۳ وزنش ولی بدنیا اومد ۳۸۰۰ بود

ماہ آخر کباب بخور چہ گوشت چہ مرغ ،عالیہ

موز و آجیل و تخمه کدو.کباب

من لیدی میل خوردم اخرا دکتر گفت شیرخشک خود بچه بگیر قوی تر هست

دکتر شیرخشک داد بمن اسمش یادم نیست
ولی مغزیجات ماکارونی میوه خشک حلیم حبوبات تخم مرغ و مرغ اینا خیلی خوبه بخور

منم لیدی میل وکباب کوبیده خوردم دخترم وزن گرفت

گوشت و مرغ و حلیم و ذرت و انواع مغزیجات و حبوبات عالیه ینی بجای نون و برنج خودت رو با اینا سیر کن
پودر انترامیل پر پروتئین هم خوبه

تخم مرغ اپز و مغزیجات و بستنی هر روز خیلی وزن میده این ۳ تا

لیدی میل واسه وزن گیری جنینه
ولی واسه ی سریا از جمله خودم😐وزن خودشونو بالا میبره

ببین چیزای مقوی زیاد بخور
مخصوصا تو ماه آخر بارداریت
کباب بره/مرغ
کله پاچه
فرنی
حلیم
دلستر
آجیل
شیر موز/شیر خرما
اینا خیلی خوبه🤌🏻

لیدی میل عالیه ولی ۹۰ درصد باعث الرزئ شدید میشه
نکنه خبریه بلاااااااا

واسه من لیدی میل جواب داد

لیدی میل برای من خوب بود

من خودم فقط دو کیلو وزن اضافه کردم تو بارداریم... لیدی میل هم نمی‌تونستم بخورم چون دیابت داشتم ولی پسرم وزنش خیلی خوب بود.
من روزی یه پیاله مغز پسته و گردو و بادام میخوردم. صبحونه هم تخم مرغ و هر روز عصر یه لیوان شیر با سه تا دونه خرما.

سوال های مرتبط

مامان دنیا و آریا🩷💙 مامان دنیا و آریا🩷💙 ۲ سالگی