شیرخشک سوپرامیل چربه؟؟؟

۳ پاسخ

نه زیاد

من پسرم میخوره بد نیست

من یبار برا نورا گرفتم چرب بود ولی بو و مزه اش بد بود اصلا نخورد

سوال های مرتبط

مامان پناه جونم💝 مامان پناه جونم💝 ۸ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان مانیا و هلیا مامان مانیا و هلیا ۹ ماهگی