۷ پاسخ

اصلا سخت نیست

عزیزم اصلا قبل و بعدش پاراکید نده اگ تو پاش زد ببرش خانه بازی تا میتونه راه بره و بازی کنه اینجوری پاش درذ نمیگیره
من دخترم بردم قشنگ یکساعت راه رفت و بازی کرد یکم دیدم بدنش داغه استا دادم بهش دیگه از عصرم ک از خواب بیدارشد خداروشکر نه درد داشت ن تب تازه یادمم رفته بود کمپرس گرم بزارم

نصف شب این چه مطلبی بود گذاشتی ری.دم ب خودم😬😂

اخخخ خوب شد یادم انداختی دخترمن امروز شده ۱۸ماه

نه خواهر من امروز زدم یعنی عالیی بود،ولی اینم بگم چون دستش زدم خیلی بهتر شد گفت پا دیگه نمی‌زنیم دردش زیاده و چنروز نمیتونه راحت راه بره،خوراکی بگیر ببر بده بخوره

من ۳ روز ه زدم یعنی راحت شدمااااااا

انشالله سبک میگذره بهتره بزنی عقب ننداز

سوال های مرتبط

مامان 💙𝓜. 𝓡𝓮𝔃𝓪 مامان 💙𝓜. 𝓡𝓮𝔃𝓪 ۱ سالگی
مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی
مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی