۷ پاسخ

من ک فلج میشم

تحمللل
برای بچه اولم نمیتونسم تکووون بخورم یهو قفل میکردم

تحمل من پای راستم یهو تو راه رفتن میگیره جونم درمیاد

منم داغونم با بدبختی و گریه یه قدم بر میدارم تا ول کنه

یسری ورزش ها هست توی بارداری برای سیاتیک خوبه دردش و کمتر میکنه

منم دارم خواهر ک از کمر ب پایین فلجم

تحمل 😥😥
منم‌پای چپم سیتاتیک خیلی اذیت داره

سوال های مرتبط