من ک فلج میشم
تحمللل
برای بچه اولم نمیتونسم تکووون بخورم یهو قفل میکردم
تحمل من پای راستم یهو تو راه رفتن میگیره جونم درمیاد
منم داغونم با بدبختی و گریه یه قدم بر میدارم تا ول کنه
یسری ورزش ها هست توی بارداری برای سیاتیک خوبه دردش و کمتر میکنه
منم دارم خواهر ک از کمر ب پایین فلجم
تحمل 😥😥
منمپای چپم سیتاتیک خیلی اذیت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.