عزیزم چیکار کنی؟ ببر دکتر. نمیدونم چرا مامانای گهواره اینقدر با دکتر بیگانه ان، تب بچه ات بالاس و بالاترم میره بعد از مامانای اینجا میخوای برات دارو تجویز کنن؟
پاشویه کن با آب ولرم و یکم گلاب
پیاز بزار کف پاش
اگر دیدی با شیاف و استا نمیاد پایین باید بروفن بدی بهش
گلم اگر سرما نخورده احتمالا میدم ویروس جدیده
من یه روز مدام پسرم تب داشت دکتر بردم چک کرد گفت علائم سرماخوردگی نیست همه میگفتن میخواد دندون دربیاره
دقیق ۳روز از۳۷ونیم تا ۳۹ تب بچه ام پایین نمیومد حتی با شیاف بعد سه روز تب قطع شد دونه های ریز قرمز ریخت بیرون بردم دکتر گفت ویروس جدید هس چیزی نمیخاد بزنی خودش بعد سه روز این لکهدهای قرمز میره
یکسره کف دست و پاشو دستمال نم دار بکش
پیاز حلقه کن بزار کف پاهاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.