من نخوردم
چون آزمایش۲ساعته هم باید بدی
هیچی هم نباید سر آزمایشت بخوری
یه روز نخور هیچی نمیشه
اگه آزمایش تیرویید نداری فقط ازمایش قنده بذار بعد ازمایش ولی اگه ازمایش تیروییدم داری قرصشو بخور به من دکتر گف
من نخوردم رفتم ازمایش دادم بعد خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.