خانما فردا آزمایش قند بارداری دارم قرص تیروییدم رو بخورم؟

۳ پاسخ

من نخوردم
چون آزمایش۲ساعته هم باید بدی
هیچی هم نباید سر آزمایشت بخوری
یه روز نخور هیچی نمیشه

اگه آزمایش تیرویید نداری فقط ازمایش قنده بذار بعد ازمایش ولی اگه ازمایش تیروییدم داری قرصشو بخور به من دکتر گف

من نخوردم رفتم ازمایش دادم بعد خوردم

سوال های مرتبط