منم ماه نهمم تموم و امروز رفتم توی ۱۰
خوش بحالت که به آخرش رسیدی و مایی که استرس زایمان زودرس داریم بیچاره ایم
9ماه و یک روز دوروز اینجوری ک بشه مینویسه ماه دهم
بار داری از قدیم گفتن دختر 9ماه پسر 9ماه 9روز حالا دکترا میگن نخیر پسر دختر نداره باید 9ماه و10روز کامل بشه که میشه 40هفته ولی من میگم کشکه همش بچه اگه تو 34هفته کامل باشه دنیا میاد قسمت چی باشه
خداروشکر این تایم اومدی من همش استرس زایمان زودرس دارم برذ سزارین هم دکتر گف ۳۸ هفته و چند روز
منم دوروز دیگه میرم ماه دهم🤕
شانس مای😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.