به ماه دهم هم رسیدم و ریدم توش دیگه از بارداری متنفررررم

۱۴ پاسخ

عزیزم آوا مندال کت زور کامل تر دبیت چاکه

خوش ب سعادتتون من آرزومه برسم ب این هفته ها و زایمان زودرس نشم

من دیگه ماه دهمم دارم پر میکنم و نزاییدم😑

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

با هم هستیم عزیزم منم هنوز خبری نیست

منم تو ماه دهمم😀

به نظر من اینم ی دورانی از زندگیه باید لذت برد بعدها دلت تنگ میشه

و منی ک دعا میکنم‌تا ۳۹ برسم😭

منم رسیدم

همچنین..

😅😅😅😅😅😅😅😅

هنوز ی هفته دیگ هم فرصت داری بابا😂
من ۴۱ هفته زایمان کردم

چ کنیم اینطور نشه 🥺

😂😂😂دست راستت رو سر من دلم نمیخواد بزام

سوال های مرتبط

مامان چیک مامان چیک ۱۲ ماهگی
مامان معجزه🥹✨ مامان معجزه🥹✨ ۴ ماهگی
مامان 🏍️آریَن مامان 🏍️آریَن روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۴ ماهگی