۶ پاسخ

ویییی چ حس خوبی. داره کاش منم یکم زود برسم✨🥺

چرا نمیری سزارین پس؟

وای 😍😍کم موندهههه
عزیزم تازگیا سونو رفتی؟

انشالله به سلامتی بغل بگیریش⚘️❤️

عع من ی روز بیشترم از شما 😀طبیعی یا سزارین

به به مبارکه

سوال های مرتبط

مامان چیک مامان چیک ۱۲ ماهگی
مامان معجزه🥹✨ مامان معجزه🥹✨ ۴ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۴ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۲ سالگی
مامان آیهان 💙🤱🏻 مامان آیهان 💙🤱🏻 ۱۳ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان asali🎀🥺 مامان asali🎀🥺 ۹ ماهگی
مامان 🐣Sevin🐣 مامان 🐣Sevin🐣 ۹ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۴ ماهگی
مامان فَندُق🌰 مامان فَندُق🌰 ۱۰ ماهگی
مامان 💚ال آی💚 مامان 💚ال آی💚 ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی