سلام به ماه دهم 😐😶

تصویر
۱۰ پاسخ

طبیعی چقد دردسر داره تا هفته ۳۵ میگی نیاد نیاد بعد اون که میخوای بیاد نمیاد🤦‍♀️😅

تازه سلام‌میکنی ما‌سه روزه‌سلام‌کردیم هنوز هم نزاییدیم😂

گلم چی شد میلی نصب میکنی

دریغ از یه درد کوچیک اصلا هیچ دردی ندارم😩

منم امروز وارد ماه دهم شدم 😅😂

منم طبیعی ام 35هفته ام
بنظرتون تا دوهفته دیگه امکانش هست بدنیا بیاد؟یا حتما باید تا۴۰هفته طول بکشه

🤣🤣🤣

عزیزم دیگه اخراشی😁😍

دیگه اخرشی🥹😂

😅😅دیگه چیزی نمونده

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙🤱🏻 مامان آیهان 💙🤱🏻 ۱۳ ماهگی
مامان عسل مامان عسل ۹ ماهگی
مامان 🐣Sevin🐣 مامان 🐣Sevin🐣 ۹ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۴ ماهگی
مامان فَندُق🌰 مامان فَندُق🌰 ۱۰ ماهگی
مامان 💚ال آی💚 مامان 💚ال آی💚 ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی
مامان چیک مامان چیک ۱۲ ماهگی
مامان نویان💙💙💙 مامان نویان💙💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان حسین💚معجزه خدا مامان حسین💚معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان معجزه🥹✨ مامان معجزه🥹✨ ۴ ماهگی
مامان یحیی و یسرا 🫀 مامان یحیی و یسرا 🫀 ۹ ماهگی