سلام به ماه دهم💔😂🫡

۹ پاسخ

عیب نداره بهتر

توروخدا برای منم دعاکنید یه روز بیام بگم ۳۸ هفتگی ۳۹🥲دلم اینو فقط میخواد
دیگه ترس و کابوس زایمان زود رس نداشته باشم😔😔😔

هنو نزاییدی خوهر
بزا دیگه منتظریم😍🤣

سزارین یاطبیعی؟ اگه سزارینی دیگه این هفته باید بری بستری

سلام عزیزم دعا کن برا منم بگذره زایمان کنم خیلی مونده قند بارداری دارم🥹🥹

این نویان اسما کلا قصد اومدن ندارن انگار یکیش پسر خودم

🤣🤣🤣🤣

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂😂

این بجه ها. قصد ندارن بیان بیرون😅

پس کی میزایی بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۴ ماهگی
مامان آیهان 💙🤱🏻 مامان آیهان 💙🤱🏻 ۱۳ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان asali🎀🥺 مامان asali🎀🥺 ۹ ماهگی
مامان 🐣Sevin🐣 مامان 🐣Sevin🐣 ۹ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۴ ماهگی
مامان فَندُق🌰 مامان فَندُق🌰 ۱۰ ماهگی
مامان 💚ال آی💚 مامان 💚ال آی💚 ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی
مامان چیک مامان چیک ۱۲ ماهگی