۷ پاسخ

۱۰روزمونده بودبه تاریخی طبیعی که سزارین شدم

منم رفتم توی ماه دهم که یک روزبعدپسرم دنیااومد

باهمیم 🥲ایشالا فردا دردمون بگیره بریم‌بسلامتی نینی هامونو بغل بگیریم

هم میترسم زودتر از 34 بدنیا بیاد هم میترسم دیرتر از 38 چون بنظرم جفتش خوب نیس

خسته نباشی 😂😍انشاالله سلامت زایمان کنی جونم زیر تاپیک هر کی نوشتم چرا زایمان نمیکنی زایمان کرده به هفته نکشیده 😅

انشالله که زود زایمان میکنی

خداقوت😅

سوال های مرتبط

مامان نویان💙💙💙 مامان نویان💙💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۴ ماهگی
مامان آیهان 💙🤱🏻 مامان آیهان 💙🤱🏻 ۱۳ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان asali🎀🥺 مامان asali🎀🥺 ۹ ماهگی
مامان 🐣Sevin🐣 مامان 🐣Sevin🐣 ۹ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۴ ماهگی