سلام به ماه دهم😐

تصویر
۱۰ پاسخ

سلام به تو عزیزم، من هم امروز ۴۰ هفته هستم اما هیچ خبری از درد و علائم زایمان نیست

واییییییییییی خدا من از اینجا دلم گرفت فقط اینو کم داشتیم😂😂

سلام عزیزم بسلامتی ،🤭

سلام شما هم در ۳۸ هفتگی ترشح خیلی زیاد داشتین

سلام منم وارد ماه دهم شدم 🤭

شیر مادر .نان پدر. حلالت. دلاور👌🤣🤣🤣🤣💪💪💪

بیا بیرون بچه😁

خوشبحالت عزیزم
انشاالله بسلامتی زایمان کنی🥰🤩😍

خدا قوت

وای نگو

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙🤱🏻 مامان آیهان 💙🤱🏻 ۱۳ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۱۴ ماهگی
مامان asali🎀🥺 مامان asali🎀🥺 ۹ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۴ ماهگی
مامان فَندُق🌰 مامان فَندُق🌰 ۱۰ ماهگی
مامان 💚ال آی💚 مامان 💚ال آی💚 ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی
مامان چیک مامان چیک ۱۲ ماهگی
مامان نویان💙💙💙 مامان نویان💙💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان حسین💚معجزه خدا مامان حسین💚معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان معجزه🥹✨ مامان معجزه🥹✨ ۴ ماهگی
مامان یحیی و یسرا 🫀 مامان یحیی و یسرا 🫀 ۹ ماهگی