۷ پاسخ

اینجوری نگو بگو امیدوارم به خوشی زایمان‌کنم و بچم سالم دنیا بیاد دختر

بسلامتی من که تو ماه هشتم گیر کردم

ا باهمیم منم ۳۵ هفته ۱ روزم

من فردا میرم تو ماه نهم 🥺

بسلامتی منم همینو میگفتم ولی انگار میخام سلام کنم

مبارکه

مبارک باشه دوتادخترداشتی منتظری پسری هستی

سوال های مرتبط

مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی